söndag 12 april 2009

Vi är inte förbannade längre!

Nu vill jag skriva något som jag är förbannad på men det går inte. Det går helt enkelt FÖR bra för oss nu. Vi har flera projekt på G inom "företaget", och idag var vi på ett möte om att försöka få igång en dokumentation om Lindesbergs kulturliv. Mycket är än så länge snack, men vi har minst 3 projekt på G, på tungan, i slutet av planering, samt ett som ska genomföras i nästa vecka.

Ni kanske undrar vad fan jag snackar om? Jo för er som inte heter Niclas eller Björn så kan jag säga så här att jag, Niclas och Björn har startat en byrå. Våran kreativa byrå kommer att arbeta med webb, loggor, posters, videoklipp, DVDer, foto mm.

Fast nu blir jag fan förbannad på att jag inte är förbannad på något längre. Syftet med bloggen var att skriva om dagliga saker som man stör sig på, men inte ens de varma bussturerna till Lindesberg och tillbaka idag gjorde mig på dåligt humör. Fick konstigt bajs ett tag av kebaben på en pizzeria i Lindesberg, men annars är det bra.

Har fått massor av grejer gjorda i helgen, samt att jag släppte två filmer på YouTube.

Sen ritade jag om menyerna i min Nintendo DS på mitt fina piratkort! Det är alltid kul att se sig själv när man väljer spel i menyerna.

1 kommentar:

Amanda Edeblom sa...

hur fick ni det så spejsat på sidorna ? colt .. / pussochkram