tisdag 10 mars 2009

Söka jobb i huvudstaden

Kom precis av det försenade tåget från Stockholm. Har varit där och försökt söka jobb tillsammans med Björn. Vi hade ju inte turen med oss vädermässigt. Det snöade och blåste från alla håll! Fast vi fick iväg 5 cvn åtminstone och det är bättre än ingenting. Sökte bland annat jobb hos Boris på Blue Fox. Måste försöka hitta något att sysselsätta mig med där - vill verkligen flytta härifrån nu!

Jag och Björn hann snacka en hel del om företaget och vårat nya Fallen Royals projekt, som verkar bli våran första långfilm. Håll tummarna för att vi drar det i land någon dag. Nu ska jag göra matsäck inför imorgon. Ska då till Västerås och kolla in ett coolt jobb.

1 kommentar:

Kluge sa...

Awsome! Hoppas allt blir till det bästa i slutändan.

Mitt lovord kvarstår, att höra av mig om det dyker upp något i mina kretsar.

När/Om du flyttar till Stockholm så kan vi leka ofta! :Ð