söndag 1 mars 2009

Fulla jävla idioter

Med detta inlägg återgår jag till vår bloggs ursprungliga mening - att skriva ned det vi hatar med alla idioter som finns i stan! Igår natt så tog jag sista bussen hem från David. Vi hade haft en toppenkväll med tvspel och Indiana Jones. Byter buss vid Järntorget och hoppar på en knökfull nr 11 mot Hovsta. Får stå trångt och det är varmt och alla luktar äckelfylla. Ser en snubbe på sätet längst fram som ser lite hängig ut. När bussen dragit igång så reser han sig och ställer sig längst fram. Den trevliga busschauffören frågar om hon ska sänka värmen, men inte lång därefter hör jag hur killens dyra sprit och antagligen en pizza eller 2 far upp och landar på golvet. Alla där framme flyr i panik mot mig! Ett par tjejer blir illamående och står och klagar. Jag försökte bara ignoera det vidriga ljudet och önskar att alla bara kunde gå och dö! JÄVLA IDIOTER SOM DRICKER!! Fy fan vad jag skulle vilja sätta en kryssad näve mellan ögonen på dem. Det är sista gången jag tar den bussen hem!

1 kommentar:

M sa...

Straight Edge Revenge!