tisdag 23 december 2008

Viker kuvert!

Hej jag heter David, jag är 24 år och får arbeta med sådant som man leker med på dagis. Jag fick komma in och arbeta med pappersvikning i två dagar nu, så det blir lite mer inkomst i kassan. Klirr klirr!!

Och fy FAN vilket gott äpple som jag äter nu. Det är som att det knullar sig i munnen.

"It´s the mooooost wonderfull time of the yeeaaaar."
Så fan heller, men det är fint att ha julmusik medans man viker papper och stoppar i kuvert.
Det går ut på följande:
  1. Vik ett pepper där det t.ex. står "tack för din beställning av Bredband den 19 December"
  2. Stoppa in det vikta pappret i ett kuvert.
  3. Sätt rätt namnlapp på, så att det kommer fram till rätt Britta Kukhuvud i Höganäs.

Klart!! David duktig. Sitter och väntar på mer papper nu som de ska skriva ut, eller om allt är klart.. det återstår att se. Så jag tog lite tid för mig själv för att skriva det här.

God Jävla Jul.

1 kommentar:

Niclas Lindahl sa...

Du är duktig David!
God jul puss