fredag 12 december 2008

Ta mig i kragen

Har varit helt tom i skallen de senaste dagarna. Vänt på dygnet. Legat i soffan och bara glott på skitdåliga program. Jag hatar verkligen Little People, Big World! Jävla skitserie som handlar om en småväxt familj i USA som är svinrika och bor på en farm. Det händer ju inte ett skit i serien!! JÄVLA DYNGA! Och sen sänds det hela tiden också. Så nu måste jag ta mig i kragen och ta mig ifrån min soffa och tvn. Imorgon ska jag städa, diska och vika kläder. Göra snyggt och få ordning på livet. Det blir grejer det.

2 kommentarer:

CLARAH sa...

jag gjorde ännu ett försök, niclas!
och det låter bra att du tar dig från soffan ett tag. där kan du ju inte ligga hela tiden, då blir det inte lika gött när det väl går något vettigt på TV! hahaha! <3

Niclas Lindahl sa...

Du har så rätt! :)
Det är som Lördagsgodis.