tisdag 23 december 2008

God Jul

Medan David står och viker julkort, så har jag sprungit runt hela stan på jakt efter sojaprotein till mina sojaköttbullar. Hann mysa lite med en gammal god vän från Frövi - Henrik Balke. Det var riktigt fint! Efter att ha gått 200 mil så fick jag äntligen tag i sojan på Lövstahallen. Så nu med en fet playlist ska här göras julmat för det gröna julbordet, ja min talrik på familjen Lindahls julbord. Förhoppningsvis kanske jag inspirerar någon i släkten till lite grönare jul.

Och tack alla läsare för era klick på våra reklamlänkar som finns till höger. Under 3 månader har det gett oss 57,92 US$.
Tack tack tack <3

God jul!

2 kommentarer:

Mona sa...

Klickklickklickeliklick. God jul på er<3

CLARAH sa...

niclas! jag har bytt bloggadress. bara så du vet. haha!