lördag 29 november 2008

PANIK

Tack vare Mona så insåg jag för en stund sedan att jag helt glömt av att skriva min ansökan till Dramatiska Institutet. Helvete! Den ska vara inlämnad hos dem den 2 December. Måste få iväg den senast Måndag och snart sticker jag till Linköping. Har i alla fall börjat nu med att skriva ned mitt liv fram tills nu. Går ganska bra, men det är svårt att få ned det till 1 A4. Får redigera en del sen när jag är färdig. Gick igenom en del jobbiga partier i livet nyss, men känns så sjukt bra att få ned det på papper. Förstår varför folk skriver självbiografier.

Kanske postar ett utdrag ur brevet senare på bloggen, men nu måste jag packa vidare. Gör 10 saker på samma gång som vanligt! PANIK!

Trevlig helg bloggen!

1 kommentar:

Johan Leion sa...

Vore fedt om du kom in på DI... regissörsutbildningen eller? sökte också den en gång i tiden...