lördag 29 november 2008

Kuppen - snart på bio

Vet att det egentligen inte var någon kupp, men för mig kändes det stort! Idag skulle David och Strid käka på ett fancy ställe här i Örebro, där losers som jag inte har råd. David var snäll och lovade mig sin kopp kaffe. När vi hade beställt så trodde Strid att han inte fått någon salladsskål, men det upptäckte vi att han hade fått när han hade hämtat en ny. Så vipps hade vi tre st salladsskålar. Jag började kuppen med att ta lite sallad, för magen kurrade som en best! Strid skyndade sig att äta upp sin sallad och la sen min skål i sin, så inte servitrisen skulle upptäcka att vi hade tre skålar med sallad, men bara två snubbar som käkade maten. Kändes som Ocean 11 minsann! Sen avslutade vi kuppen med en kopp kaffe, för David tog en kopp té också. haha. Kändes sjukt bra att äta "gratis".

FUCK THE SYSTEM!!

2 kommentarer:

Johan Leion sa...

Du är så jäkla Anarko... ;)

Niclas Lindahl sa...

Gött liv! :)