onsdag 26 november 2008

Blondinbajs

Jag förstår inte hur idioter som Blondinbella och Linda Rosing kan tjäna miljoner på sina skitbloggar! Visst Blondinbella har sin farsa som styr hennes aktiebolag, men jag sitter här som ett levande frågetecken. Är deras liv så intressanta? Jag och David har sedan starten tjänat in ungefär $24 på våra google-annonser och det är grymt! Tack för era klick kära läsare. Men om man nu skulle vilja gå lite längre.. hur gör man? Någon pamp/pimp som har något tips? Om jag inte vore så fattig så skulle jag nog kunna skriva lite modetips, men får i nuläget bli myrornas modetips. Ska i alla fall försöka börja skriva något en gång per dag här i bloggen. Fast vill ändå leverera lite kvalité till de får läsare vi har. Ska göra så gott jag kan.

Sprid gärna ryktet om oss! Vi kanske inte kommer tjäna lika mycket cash som Rosing och den andra jävla blondinen, men våran blogg är 100 gånger bättre än deras! Och om vi skulle lyckas få ihop pengar på våra ord, så delar vi med oss av vinsten till er på något sätt. :)

Inga kommentarer: