måndag 27 oktober 2008

Sömnlös på Skolgatan

Egentligen har jag ingen inspiration alls till att skriva blogg nu. Fast några rader borde jag kunna tvinga fram! Har ju ändå varit en ganska så trevlig natt. Nu gjorde jag ju inte som jag skrev i mitt tidigare inlägg "Ska lägga mig i badkaret tills min målare kommer hit imorgon." Tog bara en rätt så lång dusch. Kände att det hade jag förtjänat när jag legat och degat en hel dag. Nej istället så såg jag två Fredagen den 13:e-filmer som gick på tv och knaprade kex. Del 2 var faktiskt riktigt underhållande, medan del 3 sög förutom att Jason fick sin coola mask. Om jag var 14 och cool hade jag säkert uppskattat filmerna mer, men jag såg dem tyvärr 10 år för sent. Shit vad jag krystar fram text just nu!

Nu på morgonkvisten har jag hittat en del fina länkar, diskat och gjort fint i köket, bryggt ett gäng koppar kaffe och rakat mig. Känner mig sjukt stilig nu! Ska sätta mig och söka en del jobb, kanske ta modet att ringa ett företag och säga tja! Önskar verkligen jag hade ett arbete att gå iväg till nu, som jag sen kan skriva och klaga om. Håll tummarna för mig!

Musiktips:





















Sigur Rós - Með suð í eyrum við spilum endalaust

Inga kommentarer: